maandag 6 oktober 2008
Programmaboek
Het programmaboek van het CvI is nu ook online beschikbaar:

Blogger Henk Burg 1956 reageerde op 16 oktober 2008 om 12:51

In de voorbereiding op de lezingen/workshops kom ik termen tegen waarbij ik me wel wat kan voorstellen maar niet weet wat dit specifiek betekent voor de lezing/worksop?.
zoals: piont/counter session, featured speaker(is dit een grote zaal?), poster sessions, lightning round sessions?

 
Blogger Henk Burg 1956 reageerde op 16 oktober 2008 om 13:37

Lightning round sessions are like our Hapsnapshots but without the snacks I am afraid.(;-)

 
Blogger Henk Burg 1956 reageerde op 17 oktober 2008 om 09:35

Nog niet iedereen van onze delegatie zie ik terug op de site van de educause.

http://www.educause.edu/Community/Browse/Results/575?terms=28003,12149

Tja, ik weet het een mooiere foto enz,

 
Blogger Henk Burg 1956 reageerde op 17 oktober 2008 om 09:56

Een idee Willem voor een volledig programma boek toch wel erg handig om nog eens in het vliegtuig flink voor te bereiden is het volgende.
Ga naar de online-agenda voeg alles toe en sla de volledige agenda met details op als bestand.
Je kunt het dan hier publiceren en veel van onze reisgangers hebben er plezier van.
Wie krijgen we zo gek om zo veel te klikken?

 

Een reactie posten

<< Startpagina