zaterdag 18 oktober 2008
Slapen op Schiphol

Volgende week zaterdag moet ik om 8.30 uur op Schiphol zijn, maar als ik de eerste trein vanuit Emmen neem kom ik alsnog te laat. Dus maar weer in een hotelletje. Nu zijn er verschillende op en rond Schiphol, maar hoe dichterbij hoe duurder natuurlijk. Alternatief is een hotel in de buurt en gebruikmaken van een pendelbus.
Sinds kort kun je toch voor weinig geld óp Schiphol overnachten, en wel op 100 meter lopen van terminal 3. Een nieuw concept waarbij alle luxe in 14 vierkante meter gepropt wordt. Bij het boeken kon ik al aangeven in wat voor mood ik straks ben, welke kleur de kamer moet hebben, welke muziek er draait en hoe warm het er moet zijn. Al deze dingen zijn in te stellen met een moodpad waarmee je ook de breedbeeld tv bedient. Natuurlijk is er gratis internet, dus ik denk dat ik vrijdagavond maar vroeg op stap ga...

Blogger w. laval reageerde op 21 oktober 2008 om 13:15

Hallo Willem,
Zou je even aan willen geven via welke site ik zo'n hotelkamer kan boeken?
vr groeten,
Wil laval

 
Anonymous Anoniem reageerde op 21 oktober 2008 om 19:56

Super tip!

 
Blogger judith reageerde op 22 oktober 2008 om 16:43

www.yotel.com

Ik ken yotel op Heathrow. Heerlijk geslapen en gedouched, mail gechecked, dvd en tv gekeken. Maar plan vooral niet te veel andere dingen om te doen op je kamer: om een koffer opnieuw in te pakken of zo, is er echt te weinig ruimte.
Judith

 
Blogger Jan Jacobs reageerde op 23 oktober 2008 om 20:03

Hoi Willem,
Martijn en ik hadden dat hotelleke ook al geboekt.
Gaan we een pilske doen vrijdagavond?
Gr
jan

 

Een reactie posten

<< Startpagina